KNIT&KNOT Stekendeken

Haak aan met de enige echte KNIT&KNOT Stekendeken!   

16 gratis stekenpatronen van Granny’s!

We tellen samen af naar KNIT&KNOT de beurs!  De komende 16 weken komt er iedere week een patroon van een Granny online. Hiermee maak je bijvoorbeeld een mooie babydeken, maar ook een kussen of iets anders is mogelijk. Iedere maand staat in het teken van een thema. Voor de eerste vier weken is dit: ‘Mooi en Makkelijk’. Klik hier en zie met welk garen Sietske zelf aan de slag is gegaan, welke vier thema’s ze gaat inzetten en wat je zoal nodig hebt. Dit project is ideaal om restjes op te maken, want wie heeft er niet een kast vol bolletjes. Natuurlijk mag je ook nieuw garen aanschaffen in jouw favoriete kleurtjes. Sietske haakt met jullie mee dus …. Stay tuned!  

En wat helemaal leuk is op facebook gaan we uiteindelijk een winnaar loten. Je maakt allemaal kans op een superleuke prijs, mits je je project afgemaakt hebt: een tas vol met garen, tijdschriften, boeken, etc. t.w.v. minimaal 100 euro.

Sietsaandehaak is aanwezig tijdens KNIT&KNOT op 13, 14 en 15 oktober. Mocht je nog ruimte in je tas hebben, neem dan vooral je blokken mee. Leuk om even te showen én je krijgt als eerste de kans het laatste patroon te ontvangen, zodat je gezellig samen met ons de deken aan elkaar kunt haken. Je komt toch zeker ook naar KNIT&KNOT. Anders kun je dit patroon pas een week later downloaden. 

Voor uitleg en het voorbeeld, klik hieronder op de steek in het weekoverzicht! Heb je na de uitleg nog vragen, klik hier om naar de vraagbaak te gaan, waar je Sietske je vraag kunt stellen. Op dit moment zie je hier de steken voor de eerste 4 weken. Wat er in de weken daarna komt…. blijft nog een verrassing tot het zover is!


Factsheet

 

Thema 1
Mooi en Makkelijk

Week 1:

Week 2:

Week 3:

Week 4:

 

Thema 2
Pixelhaken

Week 5:

Week 6:

Week 7:

Week 8:

 

Thema 3
Tunisch haken

Week 9:

Week 10:

Week 11:

Week 12:

 

Thema 4
Uitdaging

Week 13:

Week 14:

Week 15:

Week 16:
Keltische weefsteek