KNIT&KNOT
8 en 9 augustus 2022
BRABANTSE BREI- EN HAAKDAGEN
Tickets nu te koop>
INSCHRIJVEN
!!! SCHRIJF JE NU IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF !!!

KNIT&KNOT 8-9 augustus 2022

Jaaaa…we mogen weer!!! We kunnen niet meer wachten en dus een ‘SummerSpecial’ van KNIT&KNOT de beurs! Haak, brei, weef, vilt, spin, borduur (en meer) mee tijdens KNIT&KNOT SummerEdition op ma 8 & di 9 augustus 2022 tussen 10.00 en 17.00 uur in de Koepelhal in Tilburg. Wat kun je verwachten? Workshops, make-and-takes, vloggers en bloggers, meet-the-makers, nieuwe trends en inspiratie en natuurlijk heel veel shoppen!!! Kortom een super dagje uit! Tickets zijn te koop en voor de eerste 750 bestellers ligt er een goed gevulde goodiebag klaar!
Dus koop snel je ticket>

Wat wil jij zien op K&K 2022?

Gaat jouw hart sneller kloppen van garens van wol, katoen, zijden, acryl of gerecycled materiaal, spinnen met een spintol of spinnewiel, vilten, bandweven, weven op een getouw, alle haak- en breitechnieken, borduren en bijpassende patronen, workshops en creatieve boeken? Dan is KNIT&KNOT iets voor jou! 

Wie of wat -techniek, winkel, merk, inspirerend persoon, tentoonstelling, vereniging, workshop, enz-mag er volgens jou niet ontbreken op KNIT&KNOT 2022? Meld het ons via info@knitenknot.nl  

9x GRATIS Valentijnspatronen

Nu meer dan ooit is het belangrijk om de mensen die we liefhebben extra in de watten te leggen.Verras jouw geliefde met een zelfgemaakte kaart! Maar liefst negen gehaakte en gebreide Valentijnskaarten zijn speciaal ontworpen voor de volgers van KNIT&KNOT. Combineer dit met je eigen gehandletterde boodschap en jouw kaart is helemaal uniek.

Het boekje is gratis >>hier te downloaden 

SCHRIJF JE NU IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF

KOOP NU JE TICKET

De ticket verkoop van KNIT&KNOT SummerSpecial 8 & 9 augustus 2022 is gestart.

 

 

Sponsors & Partners